vrijdag 11 september 2015

Liftchallenge #91

Vandaag een kaart gemaakt voor Liftchallenge #91.
Ik vond de uitdaging té leuk om er niks mee te doen.
Dit was de te liften kaart;


Zo heb ik hem gemaakt.


De achtergrond is gestempeld met de ballonnenstempel van "From the Herd"van SU en ingekleurd met SU markers.
De afbeelding in ook van SU, "Giggle Greetings" en de tekststempel is van Clearly Besotted.
De afbeelding is ingekleurd met prismacolor potloden.

Dit was het weer voor vandaag en tot een volgend keer.

José


5 opmerkingen:

  1. Leuk, vrolijk, en een mooie combinatie van verschillende merken stempels! Erg leuk gedaan, dank je wel voor het meedoen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart josé, wat leuk al die balonnen op de achtergrond, je brengt me nog op een idee.....groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een feestelijke kaart heb je er van gemaakt. Zo leuk om al die verschillende uitwerkingen te zien!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf vind ik je kaart, erg leuke stempels en goed gecombineerd! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind deze ook erg gaaf! Leuk bedacht!! Origineel.

    BeantwoordenVerwijderen