donderdag 15 augustus 2013

Flower Shop Pot

Gisteren kreeg ik mijn nieuwe spullen van Stampin up geleverd. (Margriet bedankt)
Altijd weer een verrassing wat er in het pakketje zit. In dit geval doos.
Ik had namelijk een vrij grote bestelling gedaan, van inkt (waar ik ontzettend blij mee ben) tot papier en stempels en pons.
Natuurlijk ben ik daar meteen mee aan de slag gegaan.
Hieronder het resultaat.

Een bloempot met daarin een kaartje waar je tekst op kunt schrijven.
De bloemen gestempeld en in gekleurd met waterpen, kleuren Bermuda Bay en Dusty Durango van SU.
Die kleuren had ik lang in huis. Bloemen komen ook van SU, Flower shop.
De bloempot geembosd. Voor verder uitleg zie een filmpje van France Martin http://www.youtube.com/watch?v=pCi-_kNkzHU
Dit was het weer voor vandaag en tot een volgende keer.

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achter laat.

José

1 opmerking:

  1. Wat een geweldig mooi kaart! Ik heb het filmpje bekeken en heb nu een idee hoe je zoiets moet maken. Wie weet zie je het ook bij mij wel eens verschijnen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen