woensdag 9 januari 2013

Sara........... en nog wat........

Deze kaart heb ik gemaakt voor een vriendin die vrijdag 50 wordt.
De kaart was eigenlijk niet zoveel werk, maar het maken van de foto (bagger licht 's avonds),
en blogger die niet mee werkt, eindelijk toch gelukt.  Kan sinds gisteren geen foto's meer uploaden rechtstreeks van mijn pc.
Kan dus niet mer bladeren, en via mijn afbeeldingen de foto's op mijn blog zetten.
Gelukkig is mijn zoon nogal handig en nu heb ik het via mijn albums gedaan.
Wel wat omslachtig, maar je moet toch wat.
Ik hoop dat jullie de kwaliteit van de foto door de vingers zien, het is echt slecht.
Maar ik moest hem wel nu maken want morgen moet ie op de post.

Zijn er meer mensen die ineens niet meer kunnen uploaden?
Of ben ik de enige
Nou genoeg gezeurd, ik ga lekker naar mijn nestje. Morgen vroeg weer op.

Ik zou het fijn vinden als je een reatie achterlaat.

José

4 opmerkingen:

  1. Ja ik had er ook last van. Dit gedaan via Picasa, maar is veel werk. Bij Just a Note staat een andere manier, veel makkelijker en dat heb ik vandaag gedaan.
    Overigens een mooie Sara kaart, altijd een bijzondere leeftijd.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke vrolijke kaart heb je voor de Sara gemaakt! Zal ze vast blij mee zijn.
    Ik had ook het probleem met het uploaden van foto's, maar sinds ik google chrome heb geinstalleerd (ipv internet explorer) gaat het weer helemaal goed!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klopt ik had er ook last van maar als je de tip van Henriët doet, gaat het helemaal goed komen. Tenminste bij werkte het. Ik heb namelijk hetzelfde gedaan. Mooi kaartje heb je gemaakt! groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg leuk geworden, José, dat papier is zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen