woensdag 4 april 2012

Verhuiskaartje

Zo dit keer geen ingekleurde afbeelding.
Ik had zo'n soort gelijk kaartje al een tijdje geleden  op een blog gezien, welk blog weet ik niet meer.

Dit verhuiskaartje heb ik gemaakt voor een collega die deze week aan het verhuizen is.
Het papier wat ik gebruikt heb zijn allemaal restjes, behalve het witte achtergrondpapier en de cardstock. Het achtergrondpapier heb ik met een grote 23 gaten perforator gemaakt, zo lijkt het net of het een velletje ringband is.

Zo dit was het voor vandaag, iedereen een fijne avond gewenst en tot de volgende keer.
Ik zou het fijn vinden als je een berichtje achterlaat.

José

1 opmerking:

  1. Wat een mooie verhuiskaart José en de kleuren zijn helemaal leuk en je hoeft niet altijd een afdrukje te gebruiken,het resultaat is geweldig groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen