woensdag 11 april 2012

Stoer

Ondanks de verbouwing van de keuken kon ik het niet laten om een kaartje te maken en daarbij
was het weer ook niet  al te best, zodat ik ook voor de volkstuin een excuus had.
Dit kaartje heb ik gemaakt voor 2 uitdagingen, n.m. Elke kaart een feestje en Mo Manning Challenge .

De opdracht bij Elke kaart een feestje was "Stoer" en bij Mo Manning Anything goes with a Mo image.
Dus ik dacht, sla 2 vliegen in een klap.
De afbeelding is van Mo Manning "Skateboy" en ingekleurd en derwent en prisma potloden.
De filmstrip die en de sterren die is van MFT.
Het witte achtergrondpapier is geperforeerd met een 23 gaatjes maker ( een oude uit de antieke doos, maar doet het nog uitstekend)

Dit was het voor vandaag, en tot een volgend keer.

Bedankt voor jullie reacties.

José

10 opmerkingen:

  1. Ik vind hem prachtig!!!!!!!!
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk !!! het is echt een stoere kaart groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg mooi geworden, José, oh, die sterren moet ik ook bestellen! leuk dat je weer meedoet met Mo´s Challenge!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great young boy card, image is wonderful and so is your coloring of it!

    Hugs
    Sue

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous card, Jose! Love the colors and all the embellies!
    Thanks for playing along at Mo's this week!
    Have a wonderful rest of the week!
    Hugs, Iulia- new follower:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super stoere kaart, Jose.
    De stempel en details helemaal geweldig.
    Bedankt dat je meedoet bij de EKEF uitdaging.
    Groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige leuke en stoere kaart.
    De details en stempel zijn echt lekker stoer.

    Gezellig dat je meedoet aan de challenge van Elke Kaart Een Feestje.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stoere digi, stoere kleuren. Leuk dat "vlekkerige" langs de randen van de digi, dat maakt 'm ook weer extra stoer. En wat mij betreft zijn sterren hét accent op een jongenskaart, extra 'spannend' door de filmstrip, leuk.

    Fijn dat je meedoet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel erg leuk,leuk dat je meedoet,gr Anja EKEF=DT

    BeantwoordenVerwijderen