zondag 5 februari 2012

Mo's challenge #120

Welkom volgers en bezoekers.

Gisteren dit kaartje gemaakt voor Mo's challengeblog.
Het is de eertse keer dat ik bij dat blog meedoe.
Het thema was "Anything goes". Verplicht is het wel om een afbeelding van Mo te gebruiken.
De afbeelding heet "Kai in the snow", en is ingekleurd met Prismacolor potloden.
Het papier wat ik gebruikt heb had ik nog liggen en de dies zijn van Marianne design.

Iedereen een fijne zondag toegewenst en bedankt voor je bezoek en reactie.

José

3 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaartje prachtig geworden.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een prachtige kaart, José, mooie kleuren en prachtig ingekleurd! leuk idee die witte stippen! en wat ben ik blij dat je meedoet met Mo's Challenge, succes!
    groetjes, Alina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Jose...I'm so delighted that you've joined us for this week's challenge at Mo's! Your card is just so precious! I love little Kai...and your coloring is just stunning!! Hugs. Pat Frank

    BeantwoordenVerwijderen